Dugo se vjerovalo kako je njegovanje lice i tijelo muškarcima nepotrebno, što više da je to „ženska posla“ zbog čega su beauty usluge bile u širokom luku izbjegavane. No, posljednjih nekoliko godina sve više u Hrvatskoj se mijenjaju ovi trendovi i shvaćanja – u korist muškaraca koji koriste usluge beauty industrije. Muškarce ne zbunjuje ni podatak da se većina reklama u beauty industriji odnosi na žene; sve samouvjerenije i češće traže njegu tijela i lica baš za sebe. Tako danas u Hrvatskoj muškarci koriste sve beauty usluge kozmetičkih salona, kao i masaža, pedikura i manikura, depilacija te tretmana lica i tijela.
Struktura kože lica kod muškaraca je 20% deblja nego kod žena. Vezivno tkivo je isprepleteno čvršćom mrežom kolagenskih vlakana. To ne znači da se muškarci ne trebaju brinuti o svojoj koži. S jedne strane, koža kod muškaraca ima veću sposobnost vezivanja vode, zbog čega izgleda čvršće i zategnutije. S druge strane, muška koža ima veći udio masti pa su muškarci skloniji pojavi mitesera i drugih nečistoća – ističe Sanja Buinjac, Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, vlasnica Ageness Beauty Instituta Zagreb naglašavajući kako je u hrvatskoj beauty industriji uočen rast muških klijenata i zbog činjenice da muškarci žele sebi sve češće priuštiti dobru masažu ili tretman lica.
Muškarci primarno dolaze u beauty salone riješiti probleme koji imaju, bilo da je riječ o bolovima ili napetost u leđima, vratu pa posežu za masašama ili pak o suhoj ili dehidriranoj koži lica zbog čega žele kvalitetan tretman lica.
Osim ovih primarnih usluga koje koriste, čak su tu sve više i usluge uljepšavanja kao što su iscrtavanje obrva i razni oblici botoksa. Prihvatljivo ili ne?!