Site icon NacionalniPortal.hr – najnovije vijesti iz Hrvatske

Pevec dobio ponude i pregovara o prodaji Z1 televizije

pevec

Predsjednik Uprave Peveca d.d. Jurica Lovrinčević potvrdio je da su primili ponude za Z1 televiziju u vlasništvu te kompanije koja je ovog tjedna dobila novu regionalnu koncesiju te naglasio da su pregovori o potencijalnoj prodaji televizije u tijeku i da je Pevec otvoren za opcije koje su “kvalitetne i isplative”.

NIJE DONESENA KONAČNA ODLUKA

“Uprava tvrtke Pevec d.d. nije još donijela konačnu odluku o prodaji Z1 televizije, ali smo primili nekoliko zanimljivih ponuda. Pokazalo se da je Z1 televizija bila dobra investicija jer ima zainteresiranih kupaca, a kao suštinski trgovci uvijek smo otvoreni za opcije koje su kvalitetne i isplative”, kazao je Lovrinčević za Hinu.

Kako su pregovori još u tijeku nije mogao otkriti tko su zainteresirane strane za Z1 ni u kojoj su fazi pregovori.

TRANSPARENTNOST INFORMACIJA

Lovrinčević ističe da će sve informacije vezane za potencijalnu prodaju biti pravodobno objavljene, a osvrnuo se i na činjenicu da se vijest o pregovorima proširila uoči donošenja odluke Vijeća za elektroničke medije (VEM) o dodjeli koncesije Z1 za grad Zagreb i sjeverozapadnu Hrvatsku.

“Potencijalni investitori su upoznati sa svim koracima poslovanja koja su temeljena na dugoročnom planu razvoja Z1 televizije. Naša ulaganja u proces razvoja televizije su do sada išla i, ako ne prodamo televiziju, ići će i dalje u smjeru zaposlenika, tehničke opreme i daljnjeg proširenja koncesije”, kazao je Lovrinčević za Hinu.

NASTAVAK PREGOVORA

Potvrda o nastavku pregovora o potencijalnoj prodaji te televizije uslijedila je nakon što je Vijeće za elektroničke medije (VEM) u srijedu izabralo Z1 d.o.o kao najpovoljnijeg ponuditelja za televizijsku frekvenciju za Zagreb i dijelove sjeverozapadne Hrvatske.

Odluka VEM-a donesena je nakon što je Z1 jedini poslao ponudu nakon Obavijesti o namjeri davanja koncesije za obavljanje djelatnosti pružanja medijske usluge televizije i radija koju je Agencija za elektroničke medije (AEM) objavila krajem rujna.

Ta se televizijska koncesija odnosi na područje Grada Zagreba, Zagrebačke, Sisačko-moslavačke i dijelova Krapinsko-zagorske i Karlovačke županije (digitalna regija D4) i traje 13 godina.

(Hina)

foto: YouTube (screenshot)

Exit mobile version