Analiza marketinške agencije za digitalni marketing Arbone o strukturi prosječnog korisnika Facebooka i Instagrama u Hrvatskoj u 2019. potvrdila je da su te društvene mreže hit među Hrvatima te da je Facebook s 1,9 milijun korisnika postao jedan od vodećih kanala za online oglašavanje, dok ga Instagram s 1,1 milijun korisnika prati u stopu.
Sve do svibnja 2017. Instagram je bio još jedna od društvenih mreža koja nije dobila preveliku pozornost hrvatske javnosti. Podaci pokazuju kako je u siječnju 2017. u Hrvatskoj bilo oko 390.000 Instagram korisnika, dok je četiri mjeseca kasnije, u svibnju 2017. broj korisnika te mreže naglo porastao na 730.000, stoji u četvrtak u priopćenju agencije Arbone.
Pomoću Facebook targeting opcije pokazalo se da je ukupan broj aktivnih Facebook korisnika u Hrvatskoj približno 1,9 milijuna te da je odnos žena i muškaraca približno jednak, pri čemu je 940.000 korisnika ženskog spola (49 posto), a 960.000 korisnika muškog spola (51 posto).
Ukupan broj aktivnih Instagram korisnika u Hrvatskoj je približno 1,1 milijun, a na toj društvenoj mreži aktivno je 590.000 korisnika ženskog spola (54 posto) dok je 510.000 korisnika muškog spola (46 posto).
Najviše aktivnih korisnika na Facebooku pripada dobnoj skupini od 25-34 godine, dok najviše aktivnih korisnika na Instagramu pripada dobnoj skupini od 18-24 godine.
Iz Arbone navode da je 2016. na Facebooku bilo najviše aktivnih korisnika dobne skupine od 13 do 24 godine što znači da se mlađa generacija preselila na Instagram.
Najviše aktivnih Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Zagreba (680.000/410.000), a slijede ga Splitsko-dalmatinska županija (180.000/120.000), Primorsko-goranska (130.000/68.000) te Osječko-baranjska županija (130.000/67.000 korisnika).
Što se tiče gradova, nakon Zagreba, najviše Facebook i Instagram korisnika dolazi iz Splita (99.000/66.000), Rijeke (82.000/44.000) i Osijeka (61.000/33.000).
(Hina)
foto: Pexels (ilustracija)
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?