Grad Zagreb predstavio je javnozdravstvenu kampanju “Borci protiv koronavirusa”, kojom se želi ukazati na prevenciju kao ključnu mjeru za sprječavanje širenja infekcije koronavirusa.
“Ovo radimo kako bismo kroz edukaciju i stalan podsjetnik sugrađanima ukazali što da rade i kako se trebaju ponašati da bi bolje i kvalitetnije živjeli”, rekao je na predstavljanju kampanje Zvonimir Šostar, ravnatelj Nastavnog zavoda za javno zdravstvo “Dr. Andrija Štampar”.
Istaknuo je da se građani nedovoljno pridržavaju preporuka Nacionalnog stožera. Dnevna stopa incidencije u Zagrebu je sada 55,8, sa čime nisu zadovoljni, a sedmodnevna 28,1.
Kampanja “Borci protiv koronavirusa” trajat će šest mjeseci, a vrijedna je oko 500.000 kuna. Njome je, istaknuo je Šostar, obuhvaćeno oko 860.000 ljudi – djece u vrtićima, školaraca, studenata, roditelja, zaposlenih i umirovljenika.
Plakati s porukama o redovitom pranju ruku, obaveznom nošenju zaštitne maske, pridržavanju fizičkog razmaka od dva metra kao osnovnih smjernica za sprečavanje epidemije bit će postavljeni na više od 1615 plakatnih mjesta.
Dvjesto plakata i digitalnih ekrana bit će postavljeno u zdravstvene čekaonice, domove zdravlja, poliklinike i bolnice. U predvorje i hodnike obrazovnih ustanova, vrtića, fakulteta i obrazovnih centara bit će postavljeno 290 plakata, u tramvaje i autobuse 1000 plakata te u predvorja velikih poslovnih zgrada 100 plakata.
“Mjere nisu kazna, već su jedini način da pobijedimo ovog nevidljivog i nimalo milosrdnog neprijatelja”, poručio je državni tajnik u Ministarstvu zdravstva Silvio Bašić.
Upozorio je da nismo ni blizu kraja epidemije, ali smo zato blizu sezone gripe. “Stoga je od iznimne važnosti da svi aktivno podsjećamo sugrađane na oprez i odgovornost. Maska, higijena i distanca tri su glavna stupa obrane i jedini način da pobijedimo što brže i sa što manje žrtava”, poručio je Bašić.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić pozvao je građane da se pridržavaju mjera. “Prevencija nema alternative. Nema opuštanja, pridržavanje mjera je minimalni uvjet da bi sačuvali sebe i one oko sebe”, poručio je.
Najavio je da će u sklopu kampanje biti tiskano još oko 100.000 letaka za svaki ugostiteljski objekt, objekt i obrtničku radnju u Zagrebu.
Rekao je da su se u gradu odlučili na “korona-dodatak”, odnosno nagradu za ljude koji su bili na prvoj crti bojišnice u potresu i borbi protiv koronavirusa.
(Hina)
foto: unsplahs
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?