Promotivni video „Ambasadori hrvatskog turizma“ sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te je u njemu sudjelovalo 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti.
Neki od njih su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. Osim poznatih hrvatskih destinacija video promovira i ostale oblike hrvatske turističke ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike i prirodnih ljepota.
„Veseli nas novo priznanje koje je još jedna potvrda da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiramo vrhunske promotivne sadržaje koji su, osim na međunarodnoj razini, prepoznati i među našim stručnjacima“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako posebne zahvale upućuje svima koji su na bilo koji način sudjelovali u izradi tog promotivnog videa.
Ove godine je u Las Vegasu promotivni video HTZ-a, odlukom američkog stručnog i predstavničkog žirija Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB), osvojio i prestižnu nagradu „Travel Video Awards“ u kategoriji „Best Video by a Tourism Organization“. Osim stručnog žirija, promotivni video prepoznala je i publika koja je u online glasovanju hrvatski promotivni turistički spot proglasila najboljim turističkim promotivnim spotom za 2017. godinu.
Zadovoljstvo osvajanjem nagrade na Zagreb TourFilm Festivalu istaknula je Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma Garija Cappellija.
„Ova nagrada posebno nam je draga jer je osvojena upravo u Hrvatskoj“, poručila je Mesić koja je zahvalila svim akterima spota koji su se nesebično odazvali projektu te se odrekli svog honorara u humanitarne svrhe.
Osvojenu nagradu komentirao je i Luka Duboković, izvršni direktor agencije BBDO Zagreb. „Cijeli tim iz BBDO-a Zagreb izrazito je ponosan na uspjeh ovog videa. Veliko je to priznanje našim kreativcima, ali i cijeloj ekipi koja je radila na projektu. Zahvaljujemo i režiseru Neviju Marasoviću i produkcijskoj kući Antitalent koji su dali veliki doprinos u kreiranju i produkciji ovog spota“.
Na ovogodišnji Zagreb TourFilm Festival prijavilo se više od 807 filmova iz 91 zemlje, a najbolji među njima prikazivali su se tijekom posljednja tri dana u Kaptol Boutique Cinema. Promotivni video HTZ-a bio je jedan od 263 kandidiranih uradaka, od koji je nagrađeno njih 30-ak prema ocjenama stručnog žirija.
Inače, ove godine je u Las Vegasu promotivni video HTZ-a, odlukom američkog stručnog i predstavničkog žirija Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB), osvojio i prestižnu nagradu „Travel Video Awards“ u kategoriji „Best Video by a Tourism Organization“. Osim stručnog žirija, promotivni video prepoznala je i publika koja je u online glasovanju hrvatski promotivni turistički spot proglasila najboljim turističkim promotivnim spotom za 2017. godinu.
(Hina)
FOTO: HINA/ HTZ/ ml
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?