Nakon što je u četvrtak objavljeno da je njemački proizvođač sportske opreme Puma potpisao dugogodišnji ugovor sa City Football Grupom, koja je vlasnik Manchester Cityja, u medijima se nagađalo o vrijednost ugovora.
Budući da Puma i Manchester City nisu objavili vrijednost ugovora, u medijima se prvo pojavila informacija da se radi o 58 milijuna eura godišnje, no tijekom dana u britanskim medijima je objavljeno da je riječ o desetogodišnjem ugovoru vrijednom 758 milijuna eura, odnosno 75,8 milijuna po sezoni.
Od 2013. Manchester City je imao ugovor sa Nikeom, koji mu je godišnje plaćao 23 milijuna eura, a novi ugovor s Pumom je puno unosniji, a stupit će na snagu od sljedeće natjecateljske sezone, što znači da će nogometaši Cityja u novoj sezoni igrati u Puminim dresovima.
No, i dalje najunosniji sponzorski ugovor ima Barcelona, koja je prošle godine potpisala novi desetogodišnji ugovor sa Nikeom vrijedan 110 milijuna eura po sezoni. Slijedi Manchester United, koji je 2015. potpisao desetogodišnju vjernost Adidasu, koji mu plaća 82,5 milijuna eura po sezoni.
Prošle godine i Arsenal je promijenio dobavljača opreme, a ugovor će, kao i kod Manchester Cityja, početi teći od sljedeće sezone. Arsenal je sa Pume (33 milijuna eura po sezoni) prešao na Adidas, a petogodišnji ugovor sa Adidasom trebao bi “topnicima” donijeti 66 milijuna eura po sezoni.
Njegov gradski rival Chelsea, koji je 2017. “prešao iz Adidasa u Nike”, također zarađuje 66 milijuna eura godišnje. Njemački Bayern, kojeg “oblači” Adidas (2015-2030), prihoduje 47 milijuna eura godišnje, a Real Madrid, kojemu 2020. ističe ugovor sa Adidasom, tek 37 milijuna eura po sezoni.
(Hina)
foto: Pixabay (ilustracija)