Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip, zabilježila je izniman rast prometa poruka tijekom ovogodišnjeg Black Friday razdoblja, pri čemu je korištenje RCS-a (Rich Communication Services) poraslo za 277 posto, u usporedbi s prethodnom godinom. E-mail je također ostao jedan od ključnih kanala među trgovcima i potrošačima, s impresivnim godišnjim rastom od 241 posto, što ukazuje na to da promotivne i transakcijske komunikacije i dalje snažno potiču korisnički angažman tijekom vrhunca sezone blagdanske kupovine.
Black Friday više nije samo jedan dan. Potraga za atraktivnim ponudama proteže se i tijekom drugih dana, dok potrošači diljem svijeta traže proizvode, povoljnije cijene i pouzdane, jednostavne komunikacijske kanale za povezivanje s omiljenim brendovima. Infobip je zabilježio značajan porast interakcija ne samo u Sjevernoj Americi, već i u drugim ključnim regijama. U LATAM regiji kanali poput WhatsAppa (+46 %), e-maila (+61 %) i RCS-a (+464 %) ostvarili su snažan rast. Europa je također postigla impresivne rezultate, uz rast SMS-a od 65 posto, Voicea 25 posto, WhatsAppa 162 posto i RCS-a 361 posto. U APAC regiji e-mail se istaknuo kao glavni pokretač s povećanjem od 243 posto, dok su Voice (+84 %) i WhatsApp (+13 %) također zabilježili rast. Ovi rezultati potvrđuju da je Black Friday daleko nadišao svoje sjevernoameričko podrijetlo i prerastao u globalni događaj.
Trgovci diljem svijeta ubrzavaju usvajanje komunikacijskih kanala koji omogućuju vizualno bogata, interaktivna i visoko personalizirana iskustva. Tijekom razdoblja Cyber Weeka, koje obuhvaća Black Friday do Cyber Mondayja, Infobip je zabilježio značajan rast – broj interakcija porastao je s 11,6 milijardi u 2024. na 12,2 milijarde u 2025., što predstavlja porast od 5,17 posto na godišnjoj razini.
Infobip je također utvrdio da su RCS i WhatsApp zajedno generirali 504,8 milijuna interakcija, što predstavlja rast od 27,3 posto na godišnjoj razini, dodatno potvrđujući globalni pomak prema bogatijoj komunikaciji s korisnicima tijekom Cyber Week razdoblja. RCS se posebno istaknuo kao jedan od najbrže rastućih kanala ove shopping sezone, ostvarivši rast od 209,4 posto u odnosu na 2024. godinu. E-mail je ostao popularan kanal, te je zabilježio povećanje od 322,6 posto, potaknuto stabilnim rastom promotivnog korištenja.
„Naši podaci pokazuju koliko brzo RCS postaje način na koji ljudi kupuju i komuniciraju, a njihov porast korištenja jasno potvrđuje da trgovci prihvaćaju kanale koji nude bogatija iskustva, veći angažman i bolje rezultate. Budući da potrošači traže više opcija i ponuda, potrošnja je dosegnula više razine tijekom vikenda između Black Fridayja i Cyber Mondayja. Kako bi odgovorili na ovu potražnju, brendovi moraju biti dobro pripremljeni te ulagati u relevantnost i personalizirane interakcije“, izjavio Silvio Kutić, suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa.

Infobipova globalna platforma omogućila je neometana i pouzdana korisnička putovanja tijekom cijelog tjedna, pomažući tvrtkama upravljati velikim volumenima promocija, obavijesti i transakcija bez odgode.
Više detalja o trendovima blagdanske kupovine dostupno je na poveznici.
Infobip je globalna cloud platforma koja omogućuje tvrtkama da izgrade povezano korisničko iskustvo kroz sve customer journey faze. Putem jedinstvene platforme, Infobipova rješenja za višekanalno uključivanje korisnika, identitet, korisničku autentifikaciju i kontaktni centar pomažu tvrtkama i partnerima prevladati složenost komunikacije s potrošačima kako bi unaprijedili poslovanje i povećali lojalnost.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?