Kako bi bolje odgovorio na potražnju potrošača, div fast-fooda McDonald’s planira pokrenuti vlastitu liniju vegetarijanskih proizvoda pod imenom McPlant.
Već su testirali burger s odreskom na bazi biljaka veganske start-up tvrtke Beyond Meat. Sada žele ponuditi vlastiti proizvod, pripremljen isključivo za McDonald’s na određenim tržištima sljedeće godine.
Lanac restorana nije precizirao hoće li obnoviti partnerstvo s Beyond Meat, samo su naveli da će se obratiti trećim proizvođačima kao i za ostale svoje proizvode.
Linija McPlant kasnije bi se mogla proširiti na alternative piletini, precizirao je McDonald’s tijekom prezentacije ulagačima.
U tom području su u malom zaostatku u odnosu na konkurente poput Burger Kinga, prvog velikog lanaca koji je u travnju 2019. u Sjedinjenim Državama pokrenuo vegetarijansku verziju svog burgera “Whopper”.
McDonald’s i dalje računa na svoje vodeće proizvode poput “Big Maca”, “McNuggetsa” i krumpirića, koji i dalje predstavljaju oko 70 posto prometa na glavnim tržištima.
“Potražnja za poznatim proizvodima u ovim nesigurnim vremenima je bila veća nego ikada. McDonald’s drži da će ti klasični proizvodi i dalje biti pokretači rasta zahvaljujući njihovoj popularnosti i profitabilnosti”, naglašava tvrtka u priopćenju.
(Hina)
foto: unsplash (ilustracija)
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?