Nacionalni portal logo za ljude sa stavom, portal sa stavom!

Politika

Most NL o Pravilniku o napredovanju i nagrađivanju: Potiče se ‘upload’ umjesto boljeg rada

Pozdravljajući napor da se nakon niza godina konačno uvede valorizacija rada učitelja i nastavnika, skrenuli su pozornost na činjenicu da Pravilnik nije pravedan

Objavljeno 05.01.2019
Alan Srčnik

Saborski zastupnici Mosta nezavisnih lista Sonja Čikotić i Marko Sladoljev upozorili su na nejednakost u prijedlogu Pravilnika o napredovanju i nagrađivanju učitelja, nastavnika i ostalih zaposlenih u obrazovnom sustavu – stoji u priopćenju Mosta NL.

Pozdravljajući napor da se nakon niza godina konačno uvede valorizacija rada učitelja i nastavnika, skrenuli su pozornost na činjenicu da Pravilnik nije pravedan te da nemaju svi jednaku mogućnost pristupa predviđenim nagradama.

„Kao učitelju iznimno mi je drago da se napori i predan rad mojih kolega konačno počinje valorizirati. Vjerujem kako je naša zadaća iznimno važna, formiranje kvalitetnih mladih ljudi osnovan je preduvjet za napredak društva. Međutim, ovaj Pravilnik ne šalje poruku o pravednom društvu, jer ne uzima sve okolnosti prilikom bodovanja. Primjerice, škole s više financijskih sredstava češće će svoje učitelje slati na različite edukacije, tako da su nastavnici iz tih škola već u znatnoj prednosti u odnosu na škole s manje sredstava. Također, sustav ponovno ograničava – predviđa nagrađivanje maksimalno 500 profesora, učitelja i nastavnika, a što ako ih bude više?“, poručio je saborski zastupnik Marko Sladoljev.

Sonja Čikotić je upozorila na to da sustav ponovno šalje poruku o tome da ne brine o korisnicima, već povećava državni aparat.

„Potpuno je nelogično da, nakon što svaki nastavnik unese svoje aktivnosti, za koje je potrebna odgovarajuća potvrda ili dokaz, tročlano povjerenstvo ponovno evaluira prijavu. Neprestano pričamo o digitalizaciji i pojednostavljenju procesa, a istovremeno se u praksi vrlo malo toga radi po tome pitanju. S druge strane, bodovanje aktivnosti ne daje prioritet radu s djecom, već okrenutost prema sustavu, što nema nikakvog smisla. Također, smatramo da je nepotrebno preuzimati svu kontrolu iz pozicije ministrice znanosti i obrazovanja kroz odobravanje nagrade, jer se time šalje više politička, nego stručna poruka.“, zaključila je zastupnica Čikotić.

Tagovi: čikotić, most nl, školstvo, sladoljev,

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?
Poziv

VIŠE IZ KATEGORIJE