Prilikom naručivanja hrane postoji jedna dilema koja je univerzalna za cijeli svijet – pizza ili burger?
Prema recentnim podacima platforme Wolt Hrvatska, korisnici prilikom naručivanja prednost daju burgerima ispred pizze, no apsolutni prvak u našem podneblju je ipak – pomfirt! Točnije, izbor top pet jela čine redom: pomfrit, cheeseburger, pizza capricossa, katsu piletina te smokehouse burger.
Korisnici Wolta su hranu pritom najviše naručivali u večernjim satima, dakle pretežito za večeru, a najveći ceh u 2023. trenutno pripada korisniku koji je narudžbu platio čak 516 eura! Iz poznatog burger bara naručio je popis jela koji je uključio – 29 sliders burgera, šest vege sliders burgera, deset truffle grana padano krumpirića, deset cheese style krumpirića, deset classic krumpirića i deset ketchupa.
Što se pak tiče najpopularnijih izbora korisnika prema posljednjem Wolt Awardsu, najpopularniji restorani u Zagrebu su Submarine Burger, Umami i Good Food, u Splitu također Good Food, Old House i Fast Food Popaj, u Rijeci Submarine Burger, Kooglana Tower i Pizza Galileo, a u Osijeku McDonald’s, Rulla Street Food te Hamburgilla.
Wolt, vodeća digitalna aplikacija za dostavu u Hrvatskoj, podatke o dostavama je s razlogom objavila povodom Svjetskog dana hrane koji se globalno obilježava 16. listopada kako bi osvijestila javnost o važnosti odgovornog konzumiranja namirnica i smanjenju negativnog trenda bacanja ostataka hrane. Naime, prema podacima Ministarstva poljoprivrede, u Hrvatskoj se godišnje baci više od 286.000 tona ili 70 kilograma hrane po stanovniku.
„Svaki pojedinac, kao i društvo u cjelini, ima odgovornost da se angažira u smanjenju bacanja hrane i promovira odgovorno konzumiranje. To uključuje kvalitetnije planiranje obroka, pametno naručivanje i kupovanje hrane, pravilno skladištenje, recikliranje i donaciju nepotrebnih viškova. Kroz ove korake, možemo smanjiti potrebu za većom proizvodnjom hrane, štedeći prirodne resurse i smanjujući negativan utjecaj na okoliš“, istaknuo je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolt Hrvatska te dodaje da konzumiranje svježe i lokalno proizvedene hrane, podržavanje održivih metoda uzgoja i odgovorno korištenje papirnatih vrećica također igraju ključnu ulogu u očuvanju okoliša.
U cilju poticanja svojih korisnika na odgovorno planiranje obroka, Wolt Hrvatska za Svjetski dan hrane nudi dodatnu pogodnost. Svakom Wolt korisniku Wolt Hrvatska poklanja 3 € Wolt kredita koje mogu iskoristiti unoseći kod “WORLDFOODDAY” na svojem Wolt profilu te koristiti kao popust kod svoje sljedeće narudžbe. Ovom malom gestom Wolt Hrvatska želi potaknuti svoje korisnike na odgovornu kupnju i konzumiranje, ali i smanjivanje bacanja viška hrane. Podizanjem svijesti o ovim važnim pitanjima, kroz zajedničke napore možemo potaknuti promjene te raditi na poboljšanju okoliša i očuvanju resursa za buduće generacije.
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?