11. Weekend Media Festival, obilježen je panel diskusijom na temu “Will Netflix Eat The Free Tv World?”. Rasprava se odvijala u staroj tvornici duhana u Rovinju.
Ovaj je trodnevni festival poznat po tome što je najveći festival komunikacijske industrije u regiji, a ove je godine okupio više od pet tisuća sudionika, od njih 550 novinara i 350 studenata.
PROGRAM WEEKEND MEDIA FESTIVALA
Do nedjelje, 23. rujna, u šest dvorana više od pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica održat će više od 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta. Već na prvome panelu okupili u se brojni sudionici koji raspravljaju o tome kako izgleda televizija budućnosti te što ona znači za potrošače.
Među brojnim panelima ističe se onaj subotnji o temi “West Wing – kako savjetovati predsjednika” na kojemu će vodeći savjetnici premijera i predsjednika iz regije otkriti s kojim su se sve izazovima susreli u svom poslu.
“Svakako je to bila ratifikacija Istanbulske konvencije, kao i cijeli pokušaj rušenja nagodbe u Agrokoru koji, srećom, nije uspio. Uz to, izazov je bio pokušati utjecati na sam proces rada i stvoriti tim koji diše kao jedan, to je ključan preduvjet za uspjeh”, rekao je Krešimir Macan, bivši posebni savjetnik predsjednika hrvatske Vlade za strateško komuniciranje.
Iz Slovenije na festivalu sudjeluje Stojan Pelko, bivši savjetnik Samuela Žbogara, posebnoga predstavnika EU na Kosovu, dok će o svojoj suradnji i o tome sluša li ju predsjednik Srbije Aleksandar Vučić govoriti njegova dugogodišnja savjetnica za medije Suzana Vasiljević.
“Mnogo vremena provodimo razgovarajući. Često se ne slažemo, dođe ponekad i do oštre razmjene mišljenja, ali mislim da je to normalno i zdravo. Najveća opasnost za jednoga lidera je da se okruži ljudima koji neće htjeti ili smjeti ukazivati mu na greške”, istaknula je Vasiljević najavljujući sutrašnju panel diskusiju.
Dio programa 11. Weekenda bit će posvećen partnerima festivala, Njemačkoj i Francuskoj. Gosti iz vodećih europskih gospodarskih velesila predstavit će svoje najbolje marketinške, medijske i poslovne prakse pa će tako, kako najavljuju organizatori, Christine Amtmann i Elsa Comby predstaviti televizijski kanal “ARTE”, jedan od pionira digitalnih medija koji je na području kulture i informacija zakoračio izvan nacionalnih granica.
Strukovna udruženja za tržišno komuniciranje iz regije potpisala su pismo namjere kojemu je cilj zajedničko djelovanje na podizanju razine profesionalnih standarda struke i kvalitete tržišnih uvjeta u kojima posluju njihove članice, a koje je temeljeno na dobroj praksi i u skladu s najvišim međunarodnim standardima. Udruženja, agencije, oglašivači i drugi profesionalci koji djeluju na tržištima regije susreću se sa sličnim izazovima, kako na nacionalnim tako i na međunarodnim projektima pa je upravo zato, kako se čulo, “ključna regionalna suradnja koja će doprinijeti bržem i strukturiranijem razvoju tržišta”.
Potpisnici pisma namjere su strukovna udruženja za tržišno komuniciranje iz Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije, a to su redom: HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), IAA Srbija (Međunarodno udruženje propagandista), MAAM (Makedonsko udruženje marketinških agencija), SOZ (Slovenski oglašivački zbor) i UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije Srbije).
(Hina)