Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, i Wolt, jedna od vodećih europskih platformi za dostave, sklopili su ugovor o suradnji te pokreću zajedničke online prodavaonice zatvorenog tipa (dark stores) što je prva suradnja takve vrste u Hrvatskoj. Otvorenja prvih prodavaonica u Splitu i Zagrebu predviđena su za kraj srpnja te kolovoz.
Koncept dark store podrazumijeva da kupci mogu naručiti proizvode isključivo putem platforme za dostavu, u ovom slučaju Wolt aplikacije. Studenac u partnerstvu osigurava proizvode i opremu, dok su logistika i dostava robe u nadležnosti Wolta.
„Ponosni smo na suradnju Studenca i Wolta, posebice jer je to prva ovakve vrste u Hrvatskoj, između maloprodajnog lanca i tvrtke za online dostavu. Suradnja ujedno osnažuje suvremena tržišna kretanja udružujući nas kao jedne od vodećih sektorskih subjekata u svojim područjima poslovanja. Naime, nakon što je Studenac od 2018. godine gotovo utrostručio veličinu prodajne mreže i prešao brojku od 1000 prodavaonica diljem Hrvatske, više nego ikada postali smo svjesni kako moramo iskoristiti sve prednosti digitalnih tehnologija da bismo našim kupcima pružili veću vrijednost, a partnerstvom s Woltom idemo upravo u tom smjeru. Nastavljamo tako s ulaganjem u inovativnosti poslovanja i razvoj te aktivno osluškujemo dinamično tržište i tražimo prilike kako bismo čim uspješnije odgovorili na potrebe naših kupaca“, izjavila je Nina Mimica, direktorica Sektora marketinga u Studencu te dodala: „Ujedno težimo tome da brojnim aktivnostima, poput Programa vjernosti „Moj Studenac“ njegujemo kvalitetne odnose s našim dosadašnjim vjernim kupcima te gradimo povjerenje s novima. U Studencu naglasak stavljamo na izvrsnosti i predanosti u odnosu s kupcima, njihovom zadovoljstvu te ugodnom i pozitivnom iskustvu u kupnji.“
Kompanije u suradnji preklapaju svoje ključne djelatnosti, kako bi zajedničkim snagama udovoljile zahtjevima svojih suvremenih kupaca i suvremenog poslovanja. Dosadašnja uspješna suradnja proširena je ovim unaprijeđenim konceptom kako bi se kupcima pružila kvaliteta usluge koja u ovom obliku nije bila prisutna na domaćem tržištu.