Gotovo 1100 građana obratilo se ove godine saborskoj Službi za građane, bilo konkretnim upitom, bilo komentarima, žalbama, sugestijama, pokazuje izvješće te Službe u kojoj kažu da je to broj uobičajen za posljednje dvije-tri godine.
Od 1081 građanina, koliko ih je točno bilo, stiglo je 339 konkretnih upita, te 742 podneska u formi komentara, žalbi, prijedloga, sugestija.
Građani Službi pišu, ali je i zovu, kako bi iznijeli svoje viđenje nekog zakona, saborske rasprave, pojedinačnog zastupnika, stranačke politike, kažu u Službi, ne navodeći pojedinosti koje im građani pišu, odnosno zbog kojih zovu.
Pristali su tek, otkriti da im se građani obraćaju zbog najrazličitijih životnih situacija, u svako doba, pa i na Badnjak, žaleći se na pojedine institucije, tražeći pomoć, sugerirajući izmjene zakona….
Od 339 konkretnih upita, njih gotovo trećina, odnosno 108, bilo je adresirano na saborske zastupnike putem web obrasca. U Službi kažu da se po broju upita ne izdvaja ni jedno zastupničko ime, da Služba ne ulazi u sadržaj upita, samo ga proslijedi, pa nema ni povratnu informaciju što je s upitom u konačnici bilo, odnosno kako je zastupnik postupio.
Inače, Služba navodi da na sve upite građana odgovara u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 24 sata.
Hrvatski je sabor ove godine posjetilo te sudjelovalo u edukativnim programima oko 23 500 osoba u 576 skupina, a više od polovice (12 800 osoba) bilo je i na nekoj od skupnih saborskih sjednica.
Zanimljiv je podatak da je u drugoj polovici ove godine, za čak 42 posto, u odnosu na isto razdoblje lani, povećan broja skupina koje u Sabor stižu u organizaciji klubova zastupnika ili udruga građana.
(Hina)
foto: YouTube (screenshot)
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?