Studenti Veleučilišta VERN’ pokrenuli su digitalnu kampanju “#skinifilter” u sklopu koje će 17. svibnja biti održana stručna, društveno odgovorna konferencija ‘Influenceri bez filtera’ čiji su glavni protagonisti neki od najuspješnijih hrvatskih influencera, a cilj im je taj naizgled savršen virtualni svijet prikazati iz malo drugačije perspektive.
Glavni protagonisti kampanje i sudionici konferencije neki su od najuspješnijih hrvatskih influencera iz raznih područja poput mode, fotografije, lifestylea ili gastro svijeta, najavilo je Veleučilište VERN.
O pravoj istini skrivenoj iza svog posla, ljubavi prema stvaralaštvu, ali i najvećim strahovima govorit će Maša Zibar, Donna Lugonja Petković, Marko Vuletić, Mile Butorac i mnogi drugi.
Kampanjom „#skinifilter“ i stručnom konferencijom želi se prikazati naizgled savršen virtualni svijet iz malo drugačije perspektive, demistificirati način rada hrvatskih influencera, njihov značaj i utjecaj te doprinijeti razvoju kritičkih kompetencija ciljane publike u okviru medijske pismenosti.
“U vrijeme kada je osobno predstavljanje u nekom imaginarnom modelu postalo svakodnevni trend i dospjelo na sam pijedestal životnih prioriteta, studenti prve godine VERN’ovog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija, odlučili su maknuti fokus s društveno nametnutih standarda te staviti naglasak na temeljne ljuske vrijednosti”, stoji u priopćenju.
Za potrebe kampanje osmišljena je serija fotografija i video izjava koje su producirali VERN’ovi studenti Luka Lajić, Vida Žagar i Borna Tomić.
Kampanju “#skinifilter” može se pratiti na Instagramu, Facebooku i YouTubeu te na internetskoj stranici: http://influenceribezfiltera.vern.hr/.
(Hina)
foto: Pixabay (ilustracija)