Domaći i strani turisti koji se zateknu u Hrvatskoj od 16. do 25. listopada kod više od 260 ponuditelja turističkih i drugih usluga mogu računati na 50 postotne popuste u sklopu akcije “Tjedan odmora vrijedan” koju zajednički prvi put provode Ministarstvo turizma i sporta te Hrvatska turistička zjednica (HTZ).
Do sada se prijavilo 265 ponuditelja usluga, još ih je 70 u obradi te se očekuje da ih ukupno bude oko 400, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji je detalje akcije iznio na konferenciji za medije u Ministarstvu turizma.
Među ponudama su i one najvećih hotelijera, poput Valamara, kao i malih obiteljskih hotela i privatnog smještaja, OPG-ova i drugih, s Jadrana i dosta s kontinenta, a koji nude i puno mogućnosti za boravak na otvorenom, što je važno i u pandemiji.
Staničić je naglasio da su uključene i javne ustanove, razgovara se i s Jadrolinijom, HAC-om i Hrvatskim cestama te Croatia Airlinesom od kojih uskoro očekuju povratne informacije, a tu je i HŽ Putnički prijevoz, koji su se prvi javili, kao i putničke agencije koje nude pakete s uključenim prijevozom pa i zrakoplovima Croatia Airlinesa.
“Teško je sada prognozirati koliko će se ljudi odazvati na te ponude, ali očekujemo da će to utjecati na povećanje domaćeg turističkog prometa”, rekao je Staničić, poručujući da se svi u sklopu akcije pridržavaju mjera, a ako se uvedu nove mjere za ograničavanje boravka ili putovanja po zemlji onda će se tome i prilagoditi.
Cilj akcije “Tjedan odmora vrijedan”, kako ističe, je da bude dugoročni projekt, da se nadograđuje i da građani više putuju po Hrvatskoj i upoznaju i njene mikro lokacije, pa i one do sada neotkrivene, a za sada je zamišljeno da ide dva puta godišnje – u posezoni, u listopadu ili studenom, te u predsezoni, oko uskrsnih praznika.
“Želja nam je da u tome okupimo što više pružatelja turističkih i drugih usluga – od hotela i privatnog smještaja, restorana i drugih ugostitelja do nacionalnih i parkova prirode, muzeja, galerija, putničkih agencija, prijevoznika i drugih, koji su se i sada uključili, a nadamo se i da će popusti biti poticaj domaćim turistima da se upute na neko putovanje, izlet, na ručak ili drugo”, rekao je Staničić.
Sve prati i medijska kampanja od 1. do 25. listopada, za čiju je potrebu snimljen i novi spot, a sve ponude se mogu vidjeti na web stranicama tjedanodmoravrijedan.hr, na koju se mogu i prijaviti ponuditelji usluga.
Državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Sandra Herman također ističe važnost tog projekta za domaći turizam, ocijenivši da je to prilika i za kontinentalni turizam i ruralne sredine da se pokažu sa svojim ponudama.
Ravnateljica Slatkovodnog akvarija Aquatica iz Karlovca Margarita Maruškić Kulaš je naglasila kako su se rado uključili u tu akciju, smatrajući kako je to dobra prilika da taj jedinstveni akvirij u regiji po upola nižim cijenama posjete oni koji do sada nisu bili, kao i oni koji su već bili.
Riječ je, kako je objasnila, o atrakciji otvorenoj prije četiri godine, uz financiranje iz EU fondova, što je dalo dodatni poticaj razvoju turizma u Karlovcu i županiji i imamo stalno dosta i domaćih i stranih posjetitelja.
“Ova kriza svima je donijela i drugačiji pristup pa i nama s posjetiteljima, jer ove godine nemamo školskih grupa, ali primjećujemo porast dolazak domaćih ljudi, kojima se veselimo i u tom Tjednu”, zaključila je Maruškić Kulaš.
(Hina)
foto: unsplash