Vukovar je dobio svoj reklamni spot u kojem se propagiraju turističke vrijednosti grada na Dunavu koji, prema pokazateljima gradske turističke zajednice, iz godine u godinu bilježi porast broja dolazaka turista.
Spot je snimljen u organizaciji vukovarskih gradskih vlasti i Turističke zajednice grada Vukovara, a premijerno je prikazan u srijedu novinarima uz poruku gradonačelnika Ivana Penave kako se time želi povećati broj turističkih dolazaka u Vukovar, sve u sklopu strateškog promišljanja o turizmu na području Vukovara.
“Sve je ovo na tragu povećanja turističke atraktivnosti Vukovara, što je dugotrajni proces.Turizam u Vukovaru je u usponu, gradski sadržaji u tom smislu razvijaju se iz godine u godinu”, rekao je Penava.
U snimanje spota uloženo je 125.000 kuna, od čega je 20.000 kuna financiralo Ministarstvo turizma, a ostala financijska sredstva osigurao je Grad Vukovar.
Po riječima direktorice vukovarskog Turističkog ureda Marine Sekulić, u Vukovaru se u 2018. u odnosu na godinu ranije povećao broj turističkih noćenja četiri posto, dok je broj turista ostao na istoj razini.
“Sa svim posjetiteljima koji u Vukovar dođu na jedan dan u sklopu obilaska memorijalnih mjesta iz Domovinskog rata, Vukovar godišnje posjeti oko 120.000 osoba”, izvijestila je Sekulić te dodala kako je samo Muzej vučedolske kulture u dvije i pol godine postojanja posjetilo više od 200.000 posjetitelja.
Također je kazala kako je u 2018. godini 231 kruzer pristao s ukupno 31.972 putnika pristao u Vukovaru dok je za ovu godinu najavljeno 240 kruzera.
(Hina)
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?