Nakon treće odgode zatvaranja remetinečkog rotora, kada su svi mislili da je to samo još jedno od pustih obećanja, ‘na vrbi je rodilo grožđe’ i konačno su počeli radovi. Rotor je zatvoren za promet u 12. mjesecu prošle godine.
Vozači su se, naravno, hvatali za glavu budući da je riječ o najvećem kružnom toku u gradu. Osim gužve, mnogi su se pribojavali i nove regulacije prometa. Nekoliko stotina tisuća automobila, kamiona, kombija te 19 autobusnih linija moraju na alternativne pravce do sredine 2020. godine. Logično je bilo za zaključiti kako neće sve ‘teći glatko’ i kako će se stvarati jako velike gužve.
U razgovoru s nekoliko sugovornika doznajemo kako unatoč radovima na rotoru nema većih problema što se tiče prometa i da su se ljudi naviknuli ići alternativnim pravcima. Razloga za paniku očito nije trebalo biti. Jača gužva javlja se ujutro kada mnogi putuju na posao te kada se vraćaju kući.
Rotor bi trebao biti otvoren 2020., ali s obzirom na kašnjenje radova pitanje je kada će biti dovršen projekt vrijedan 280 milijuna kuna, piše HRT.
Očekuje se kako će nakon rekonstrukcije biti manje prometnih nesreća, manje gužvi i naposljetku manje opterećenje već godinama preopterećenoga najpopularnijeg zagrebačkog rotora.
S obzirom na to koliko rotor znači gradu, ostaje nam nadati se kako će radovi biti završeni u planiranom roku.
Foto: YouTube (screenshot)