Nacionalni portal logo za ljude sa stavom, portal sa stavom!

Politika

Cannes: Hrvatskoj otvorena nova vrata – potpisala sporazum s GCA

Ovaj bi sporazum Hrvatskoj mogao pružiti uspon u filmskoj industriji i suradnju na mnogim projektima - možda se onda maknemo od ratne tematike ;)

Objavljeno 22.10.2018
Josipa Maksimović

Svjetski sajam televizijskog programa, MIPCOM, održan je u Cannesu, a Hrvatska je u sklopu njega potpisala Global Creative Alliance (GCA), osnivački sporazum koji je pokrenulo 15 nacionalnih strukovnih udruženja nezavisnih producenata filmova i televizije.

Hrvatska će ovim sporazumom dobiti priliku negirati uvriježen stav, koji veli da se u hrvatskoj filmskoj umjetnosti “vrti” samo ratna tematika.

S ciljem intenzivnije suradnje i razmjene korisnih informacija među članicama, GCA je već pokrenuo online Produkcijsku platformu koja omogućava producentima iz svih zemalja članica brzo međusobno povezivanje na projektima, ali i direktan pristup televizijskim kućama i investitorima iz čitavog svijeta s ciljem povećanja mogućnosti za koprodukcijska povezivanja, izvijestilo je Hrvatsko društvo nezavisnih producenata.

Sporazum su potpisala udruženja iz Australije, Belgije, Brazila, Francuske, Hrvatske, Indije, Italije, Južne Koreje, Kanade, Novog Zelanda, Portugala, Singapura, SAD-a i Velike Britanije, izvijestilo je u ponedjeljak Hrvatsko društvo nezavisnih producenata, koje je među prvima u svijetu prepoznalo potencijale te inicijative i administrirat će pristup Produkcijskoj platformi za produkcijske kuće iz Hrvatske.

Dario Vince, predsjednik Hrvatskog društva nezavisnih producenata smatra kako je, u eri snažne globalizacije medijskog i audiovizualnog tržišta kroz sve više novih i sve moćnijih platformi, osobito malim i financijski ne naročito moćnim zemljama poput naše, posebno važno omogućiti što brži i širi pristup međunarodnim suradnjama i investitorima, a kako bi se mogao održati korak sa sve konkurentnijim razvojem audiovizualne industrije i umjetnosti.

“Vjerujemo da će naši autori i producenti znati iskoristiti nove mogućnosti koje im pruža ova globalna platforma, te da će s njome u našu audiovizualnu produkciju stići novi kreativni vjetrovi i nove financijske mogućnosti.”, ustvrdio je.

Ovogodišnji MIPCOM održao od 14. do 17. listopada.

(Hina)

Tagovi: Cannes, filmovi, GCA, mediji, produkcija,

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?
Poziv

VIŠE IZ KATEGORIJE