U Uredu predsjednice Republike Hrvatske održana je četvrta radionica Radne skupine predsjednice Republike za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske, na kojoj je nastavljen rad i rasprava o brendingu i dostupnim modelima za razvoj brenda nacije/države radi pripreme cjelovitog modela brenda Republike Hrvatske, priopćeno je iz Ureda predsjednice.
Na četvrtoj radionici analizirali su se elementi marke Hrvatske po područjima te se generirala izjava o pozicioniranju marke Hrvatske. Kao teorijska podloga korišteni su modeli Capstones i Brand Key. Radionica je završila definiranjem elemenata marke Hrvatske prema ciljnim javnostima.
Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović u listopadu prošle godine, održala je okrugli stol na temu “Identitet i marka Republike Hrvatske”, na kojem su sudjelovali i stručnjaci iz područja marketinga, kreiranja imidža i brendiranja te sporta i kulture. Na okruglom stolu predsjednica je istaknula kako Hrvatska nema jasan i kvalitetan sustav oblikovanja nacionalne marke, odnosno brenda, i upravljanja njome te poručila kako to želi promijeniti osnivanjem radne skupine koju će voditi prof. Dubravka Sinčić Ćorić sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta.
Radna skupina predsjednice Republike za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske osnovana je početkom studenog 2018. godine odlukom predsjednice Grabar-Kitarović. Sredinom travnja radna skupina predstavit će predsjednici Republike smjernice za pozicioniranje Hrvatske, odnosno za brendiranje Hrvatske.
(Hina)
foto: Hina
Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?