Nacionalni portal logo za ljude sa stavom, portal sa stavom!

Politika

Stižu podatci koliko su na izbornu promidžbu dosad potrošile političke stranke

Od 54 sudionika svi su ispunili obvezu dostave izbornih troškova DIP-u, osim njih tri...

Objavljeno 29.06.2020
Ivona Amidžić

Danas kroz jutro znat će se koliko su na izbornu promidžbu do sada potrošile političke stranke, neovisne liste i kandidati, podaci će biti dostupni na mrežnim stranicama Državnog izbornog povjerenstva (DIP).

Od 54 sudionika koji su bili u obvezi izvijestiti o izbornim troškovima njih tri nisu u propisanom roku, sinoć do ponoći, dostavila svoja prva financijska izvješća, a radi se o strankama Snaga Slavonije i Baranje i Hrvatskoj stranci budućnosti te NL Bura, doznaje se u nedjelju od člana i glasnogovornika DIP-a Slavena Hojskoga.

Svi ostali sudionici ispunili su obvezu, a s obzirom na pravilo da se izvješća objavljuju prvog radnog dana od dana dostave, objavit će se danas.

Prva financijska izvješća, čiji su sastavni dijelovi izvješća o donacijama, o troškovima i o iznosu cijene za medijsko oglašavanje, svi sudionici izbora za Hrvatski sabor bili su dužni podnijeti sedam dana prije izborne nedjelje, dakle do ponoći, 27. lipnja.  Cjelovita izvješća o financiranju promidžbe dužni su pak podnijeti 30 dana nakon izbora, dakle zaključno do 4. kolovoza.

Izvješća dostavljaju unosom u DIP-ov informacijski sustav za nadzor financiranja promidžbe, a javnosti su dostupni na mrežnim stranicama DIP-a.

Na tim stranicama za sada su dostupna financijska izvješća stranaka Abeceda demokracije, Hrvatske stranke građanskog otpora, Pokreta za modernu Hrvatsku te SDSS-a koji ima troje svojih kandidata u 12. izbornoj jedinici u kojoj osam zastupnika biraju pripadnici nacionalnih manjina, od čega tri srpske.

SDSS je prijavio da je od 9. do 25. lipnja dobio 162.500 kuna donacija, a kandidati Boris Milošević, Dragana Jeckov i Milorad Pupovac da su na promidžbu potrošili po 16.200, odnosno 13. 900, odnosno 79.500 kuna.

(Hina)

foto: pixabay

Tagovi: DIP, izborna, kampanja, novac, predizborna, promidžba,

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?
Poziv

VIŠE IZ KATEGORIJE