Nacionalni portal logo za ljude sa stavom, portal sa stavom!

Nekategorizirano

Piše OsijekNEWS – Predsjednik NK Osijek o gradnji nacionalnog stadiona: Ili komercijalizacija ili ‘Spomenik dijaspori’

Obitelji bi donirale novac kroz jednu web-platformu, skroz transparentnu, a na svakoj bi sjedalici novoga stadiona bilo ugravirano ime njihovog pretka - veli Meštrović

Objavljeno 23.07.2018
Alan Srčnik

Predsjednik NK Osijek Ivan Meštrović, za službenu internetsku stranicu NK Osijek progovorio je o dva načina izgradnje nacionalnog stadiona. Njegov kredibilitet o toj temi proizlazi iz trenutne gradnje stadiona NK Osijek, ali i inozemnih veza …

Jedno rješenje financiranja vidi kroz komercijalizaciju, drugo kroz ‘gradnju Spomenika dijaspori’, donacijama obitelji naših iseljenika, čija bi imena bila upisana na stolicama …

KOMERCIJALIZACIJA

– Jedno je izgradnja kroz komercijalizaciju imena, nešto što je primjerice Allianz radio u Torinu, Munchenu, Nici… Kod nas u tom kontekstu možemo uzeti neku od većih hrvatskih firmi, primjerice da se stadion zove INA Arena. Tako bi se kroz komercijalizaciju imena, odnosno određenu naknadu, moglo ostvariti do 50 posto troškova za izgradnju stadiona, a ostalo bi naravno pokrio HNS koji bi bio i vlasnik istoga – počeo je Meštrović.

CROWDFUNDING

– Drugi put je nešto romantičniji, riječ je o ideji kojom se bavim već nekoliko mjeseci, a to je izgradnja stadiona kroz Crowdfunding i to hrvatske dijaspore kojoj i sam pripadam. Stoga kao u onim partizanskim filmovima mogu reći „drugovi, za mnom“, nastavio je Meštrović, pa objasnio …

– Vi ste svjesni da više od 4 milijuna Hrvata živi izvan Domovine, a oni su i najveći ulagači u Republiku Hrvatsku. Podatak za 2017. je da su uložili više od 2 milijarde eura. Sve su to tužne priče u kontekstu raseljavanja, a mi bismo na ovaj način napravili spomenik hrvatskoj dijaspori i to onim prvim pokoljenjima koja su napustila Hrvatsku dvadesetih, tridesetih, pedesetih godina prošloga stoljeća.

– Obitelji bi donirale novac kroz jednu web-platformu, skroz transparentnu, a na svakoj bi sjedalici novoga stadiona bilo ugravirano ime njihovog pretka koji je napustio Domovinu i godina kada je to bilo. Je li to Stančić s Brača koji je otišao u Punta Arenas u Čileu,  1936. godine, koji je devet ili deset tisuća kilometara daleko ili bilo tko drugi… – nizao je predsjednik Osijeka i zaključio …

– Imali bismo stadion kapaciteta od 35 do 50.000 ljudi kojega bi kasnije i Hrvati iz dijaspore obilazili, razgledavali, gdje bi cijeli svijet vidio jedan novi pristup Crowdfundingu.

Predsjednik Osijeka vjeruje kako je takav model moguć, a o njemu je već razgovarao i s najvišim državnim dužnosnicima, odnosno predsjednicom Kolindom Grabar Kitarović.

Tagovi: crowdfunding, komercijalizacija, meštrović, nacionalni stadion,

Imate više informacija o ovoj temi, želite li komentirati, napisati reakciju ili želite prijaviti pogrešku u tekstu?
Poziv

VIŠE IZ KATEGORIJE